Woensdag 2 augustus 2023

2 augustus 2023 - Tallinn, Estland

Woensdag 2 augustus,

Vandaag een dubbele ronde op het programma. Ronde 2 speelt ze tegen Jessica Kruusmann, een meisje uit Estland. Indy heeft een mooi zetje kunnen uithalen bij haar winstpartij vanmorgen. Deze levert ze in om kans te maken op een prijs.

Vanmiddag ronde 3 en dan speelt ze tegen Keity Kurik. Eerst nog een kort gesprekje met Alex en dan concentratie voor de partij. Deze partij heeft ze helaas verloren. Indy zei achteraf dat ze een opbouwfoutje had gemaakt en dit de reden was dat ze had verloren.

Screenshot_20230802_135612_Samsung Internet20230802_145026

Ondertussen ben ik met een aantal ouders even naar de supermarkt geweest. Rara wat kwam ik hier tegen? Snoepjes met mijn naam! Ik heb ze niet gekocht om uit te proberen. De combinatie leek me wat gek. Wel weer nieuwe kannen water gehaald. Dat gaat best snel op.

20230802_160206 20230802_192903

Vanavond is het nog aardig weer geworden. De kids na een lange dag even naar buiten gestuurd. Een snel potje voetbal werd het. Eigenlijk had Indy hier geen zin in, maar ze moest er echt even uit.

Totale stand van Indy haar punten is na 3 rondes: 2. Van de 0 afkomen is in elk geval gelukt. Nu op naar het volgende doel en dat is eindigen in het midden van het klassement.

Morgen staat er een enkele ronde op het programma, alleen de ochtend.